شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

مهاجرت پزشكان به فرانسه

در اين سايت به روزترين ها ارائه مي شود

مهاجرت پزشكان به فرانسه

۶ بازديد

مهاجرت پزشكان به فرانسه


كشور فرانسه علاوه بر موسيقي و عطر و مناظر زيباي شهري، بازار كار مناسبي براي پزشكان جهت مهاجرت پزشكان به فرانسه داراست. مي توان گفت درآمد پزشكان در فرانسه در بين ده كشور پر درآمد دنيا هفتمين كشورمي باشد(كشورهاي هلند، استراليا ، آمريكا، بلژيك، كانادا و انگلستان به ترتيب در آمد بالاتري نسبت به فرانسه دارند) و در واقع در هر خيابان يك داروخانه وجود دارد. متخصصين به طور ميانگين ​​۱۴۹,۰۰۰ دلار و پزشكان عمومي، ۹۲,۰۰۰ دلار در سال درآمد دارند. پس اگر اين كشور را مد نظر داريد و يكي از كانديدهاي مهاجرت خود مي دانيد ، فرانسه مي‌تواند مقصد بسيار مناسبي براي كار، تحصيل و مهاجرت پزشكان به فرانسه باشد.

 

مهاجرت پزشكان به فرانسه

 


دوره هاي تحصيل پزشكي جهت مهاجرت پزشكان به فرانسه

:جهت مهاجرت پزشكان به فرانسه PCEM اين مقطع تحصيلي جهت مهاجرت پزشكان به فرانسه دو سال بوده و در انتهاي اين دوره دانشجويان بايد در يك آزمون رقابتي شركت نمايند و همه ي دانشجويان ورودي تحصيل پزشكي در فرانسه قادر به ادامه ي سال دوم نخواهند بود كه اين دوره براي تمامي رشته هاي پزشكي كاملا يكسان و مانند يكديگر مي باشد.

ِDCEM جهت مهاجرت پزشكان به فرانسه: اين مقطع جهت مهاجرت پزشكان به فرانسه چهار سال مي باشد و دانشجويان تحصيل پزشكي در فرانسه براي ورود به دوره ي سوم بايد چند آزمون تئوري و عملي را پاس كنند و سه سال آخر نيز به كارآموزي اختصاص دارد كه در قسمت هاي مختلف بيمارستان ها و كلينيك  ها كشيك مي دهند و به همين دليل بايد تسلط كامل به زبان فرانسوي داشته باشند، كه در ازاي كارآموزي جهت تحصيل پزشكي در فرانسه نيز حقوق دريافت مي كنيد.

دوره سوم جهت مهاجرت پزشكان به فرانسه: اين مقطع جهت مهاجرت پزشكان به فرانسه دو دوره ي آموزشي تخصصي و عمومي را داراست كه در نتيجه مدرك DES را اخذ مي كنند.

دوره رزيدنتي جهت مهاجرت پزشكان به فرانسه: اين مقطع براي مهاجرت پزشكان به فرانسه به مدت سه سال بوده و محل كاربيمارستان ها در كنار پزشكان حاذق مي باشد.اين دوره بسته به شاخه ي پزشكي انتخابي متغير مي باشد كه براي پزشكي عمومي سه سال و ساير شاخه ها چهار تا پنج سال مي باشد.

مهاجرت پزشكان به فرانسه


تحصيل تخصص جهت مهاجرت پزشكان به فرانسه

ثبت نام در دوره هاي تحصيل پزشكي جهت مهاجرت پزشكان به فرانسه هر ساله انجام مي شود، پزشكان جهت تحصيل پزشكي در فرانسه بايد رزومه ي خود را براي شركت در اين دوره ها و ثبت نام در آن ها در راستاي گرفتن دانشنامه ارائه كنند، كه ملزم به داشتن مدرك B2 زبان فرانسوي مي باشند، پرونده شما جهت مهاجرت پزشكان به فرانسه بررسي مي گردد و درصورت انتخاب توسط كميسيون همزمان با تحصيل در دانشگاه هاي فرانسه، در بيمارستان ها به صورت رسمي مشغول به كار مي شويد كه در ازاي آن حقوق دريافت خواهيد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد