شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

اقامت در بحرين

در اين سايت به روزترين ها ارائه مي شود

اقامت در بحرين

۷ بازديد

اقامت در بحرين

 

اگر علاقه مند به اقامت در بحرين باشيد، بي شك سوالات زيادي در رابطه با نحوه اقامت در بحرين در ذهن داريد. بحرين يكي از كشورهاي حوزه خليج فارس است كه شرايط تابعيت و اقامت سخت گيرانه اي دارد. در ادامه اين مقاله جزئيات بيشتر در باب اقامت در بحرين را بررسي خواهيم كرد.

 

اقامت در بحرين

 

شرايط اقامت در بحرين

طبق قانون تابعيت و اقامت كه در سال 1963 در بحرين تصويب شده است، اقامت در بحرين به شخصي اعطا مي شود كه حداقل 25 سال در بحرين به طور مداوم سكونت داشته باشد. البته اگر متقاضي اقامت در بحرين عرب زبان باشد، اين مدت به 15 سال كاهش مي يابد. تسلط به زبان عربي و اجازه اقامت قانوني از دولت بحرين، شروط ديگري براي اقامت در بحرين است.

از طريق تولد فرزند نيز مي توان اقامت در بحرين را به دست آورد. فرزند متولد شده از پدر يا پدربزرگي كه متولد بحرين باشند، بحريني محسوب شده و شامل اقامت در بحرين مي شود. همچنين به نوزادي كه در خاك بحرين متولد شده باشد و والدين او نامعلوم باشند، اقامت در بحرين اعطا مي شود.

 

ترك اقامت در بحرين

افرادي كه تابعيت كشور ديگري را دريافت كنند تابعيت و اقامت در بحرين را از دست خواهند داد. اين امر موجب از دست دادن اقامت در بحرين براي فرزندان زير 18 سال آنها نيز مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد