شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

مهاجرت به كانادا از طريق كاريابي

در اين سايت به روزترين ها ارائه مي شود

مهاجرت به كانادا از طريق كاريابي

۳ بازديد

مهاجرت به كانادا از طريق كاريابي

 

يكي از روش هاي اخذ اقامت كانادا مهاجرت به كانادا از طريق كاريابي است. البته مهاجرت به كانادا از طريق كاريابي آسان نيست و پيچيدگي هاي فراواني دارد. در اين مقاله روش ها و جزئيات مهاجرت به كانادا از طريق كاريابي را بررسي كرده ايم.

 

مهاجرت به كانادا از طريق كاريابي

 

روش هاي مهاجرت به كانادا از طريق كاريابي

روش هاي مختلفي براي مهاجرت به كانادا از طريق كاريابي وجود دارد. اين روش ها را مي توان به صورت خوداشتغالي، برنامه هاي استاني كانادا، تخصص و داشتن پيشنهاد كاري بيان كرد. در ادامه هر كدام از اين موارد جهت مهاجرت به كانادا از طريق كاريابي را بررسي مي كنيم.

 

خوداشتغالي جهت مهاجرت به كانادا از طريق كاريابي

براي مهاجرت به كانادا از طريق كاريابي در روش خوداشتغالي، بايد در 5 سال اخير حداقل دو سال سابقه كاري در حرفه و شغل مورد نظرتان داشته باشيد. خوداشتغالي جهت مهاجرت به كانادا از طريق كاريابي در زمينه هاي فرهنگي و ورزشي بيشتر مورد استقبال كشور كاناداست. از عوامل موثر ديگر بر مهاجرت به كانادا از طريق كاريابي با خوداشتغالي؛ سن، تجربه و سوابق، تحصيلات، زبان و وفق پذيري است. براي آگاهي از جزئيات بيشتر در رابطه با خوداشتغالي جهت مهاجرت به كانادا از طريق كاريابي مقاله ي مهاجرت به كانادا از طريق خوداشتغالي را مطالعه فرماييد.

 

برنامه هاي استاني كانادا جهت مهاجرت به كانادا از طريق كاريابي

روش ديگر مهاجرت به كانادا از طريق كاريابي شركت در برنامه هاي استاني كانادا است. هر ساله استان هاي كانادا ليستي از مشاغل مورد نياز خود را منتشر مي كنند. اگر در مشاغل اعلام شده تخصصو حرفه اي داشته باشيد مي توانيد براي مهاجرت به كانادا از طريق كاريابي اقدام نماييد.

 

تخصص جهت مهاجرت به كانادا از طريق كاريابي

مهاجرت به كانادا از طريق كاريابي با داشتن تخصص نيز ميسر مي باشد. برنامه اي با عنوان اسكيل وركر در كانادا وجود دارد كه از طريق آن متخصصان مورد نياز خود را تامين مي كنند. براي موفقيت در مهاجرت به كانادا از طريق كاريابي به روش تخصص بايد امتيازات لازم را در فاكتورهاي تحصيلات، سابقه كاري، سن، زبان و انطباق پذيري به دست آوريد. جزئيات بيشتر را در مقاله هاي مهاجرت به كانادا از طريق تخصص و مهاجرت به كانادا از طريق اسكيل وركر بخوانيد.

 

پيشنهاد كار جهت مهاجرت به كانادا از طريق كاريابي

داشتن پيشنهاد كاري از يك شركت و كارفرماي كانادايي در كنار تخصص شانس شما را براي مهاجرت به كانادا از طريق كاريابي افزايش مي دهد. البته به كارگيري نيروي كار خارجي براي كارفرماي كانادايي به سادگي نيست و به اين صورت است كه اگر نيروي كار مورد نياز خود را در كانادا و اتحاديه اروپا پيدا نكند، مي تواند نيروهاي خارجي را به كار گيرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد