شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

مهاجرت دندانپزشكان به هلند

در اين سايت به روزترين ها ارائه مي شود

مهاجرت دندانپزشكان به هلند

۵ بازديد

مهاجرت دندانپزشكان به هلند

 

هلند كشوري است كه در بخش پزشكي و در تمام زمينه هاي آن پيشرفت بسياري دارد. درآمد پزشكان در هلند بالاست و اين مهاجرت دندانپزشكان به هلند را تحت تاثير قرار داده است. البته مهاجرت دندانپزشكان به هلند و كسب درآمد كار آساني نيست، چرا كه هلند كشور كوچكي است و نياز به پزشكان خارجي در آن احساس نمي شود. اما با اين حال آيا از شرايط و نحوه مهاجرت دندانپزشكان به هلند آگاهي داريد. اگر دندانپزشك هستيد و قصد مهاجرت به هلند توسط حرفه تان را داريد، در اين مقاله ما را همراهي كنيد تا جزئيات مهاجرت دندانپزشكان به هلند را مورد بررسي قرار دهيم.

 

مهاجرت دندانپزشكان به هلند

 

شرايط مهاجرت دندانپزشكان به هلند

مهاجرت دندانپزشكان به هلند با اخذ ويزاي كار هلند امكانپذير است. تسلط به زبان هلندي و موفقيت در آزمون هاي مربوط به مهاجرت دندانپزشكان به هلند، از ديگر شرايط حائز اهميت مهاجرت دندانپزشكان به هلند است. ثبت نام براي مهاجرت دندانپزشكان به هلند توسط ثبت نام بزرگ (BIG) كه مخصوص مهاجرت پزشكان به هلند است انجام مي گيرد.

 

مراحل مهاجرت دندانپزشكان به هلند

همانطور كه گفته شد مهاجرت دندانپزشكان به هلند با اخذ ويزاي كار آغاز مي شود، اين ويزا بايد طولاني مدت باشد. دندانپزشكان پس از دريافت ويزاي كار بايد در ثبت نام بزرگ نام نويسي كرده و آماده ي شركت در آزمون هاي مهارت شود. پس از موفقيت در آزمون هاي مربوط به مهاجرت دندانپزشكان به هلند، متقاضي بايد دوره اي را در يكي از بيمارستان هاي دانشگاهي هلند بگذراند. با پايان اين دوره متقاضي مي تواند به عنوان پزشك در هلند مشغول به كار شود. اين مراحل جهت مهاجرت دندانپزشكان به هلند حدود سه تا چهار سال طول مي كشد.

 

درآمد جهت مهاجرت دندانپزشكان به هلند

درآمد پزشكان براي مهاجرت دندانپزشكان به هلند بستگي به تخصص آنها دارد. پزشكان عمومي از درآمد كمتري نسبت به متخصصان پزشكي و دندانپزشكان برخوردارند. به طور ميانگين مي توان درآمد دندانپزشكان در هلند را جهت مهاجرت دندانپزشكان به هلند حدود 250000 دلار در سال تخمين زد. علاوه بر اين ساعات كار در هلند كم بوده و داراي تعطيلات زيادي نيز هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد