شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

تحصيل در تركيه

در اين سايت به روزترين ها ارائه مي شود

تحصيل در تركيه

۹ بازديد

تحصيل در تركيه

 

مهاجرت به تركيه از طريق تحصيل

 

راهنماي مهاجرت به تركيه از طريق تحصيل

اگر فردي علاقه مند به مهاجرت به تركيه از طريق تحصيل باشد، بايد به منظور اقامت و تحصيل در كشور تركيه، يك ويزاي دانشجويي داشته باشد. اگر ويزاي دانشجويي نداريد، اجازه نخواهيد داشت كه در تركيه اقامت و يا تحصيل كنيد. ويزاي دانشجويي جهت مهاجرت به تركيه از طريق تحصيل بايد از كنسولگري تركيه كسب شود، كه شما مي توانيد از نزديك ترين سفارت محل اقامت خود درخواست كنيد.  براي اين كار بايد يك فرم درخواست ويزا را همراه با مدارك خاص مورد نياز براي پردازش براي دريافت ويزاي دانشجويي و مهاجرت به تركيه از طريق تحصيل به دانشگاه تركيه ارسال كنيد.

 

مدارك مورد نياز جهت مهاجرت به تركيه از طريق تحصيل

دانشجويان متقاضي مهاجرت به تركيه از طريق تحصيل بايد نامه ي تاييد دانشگاه خود را براي مطالعه به همراه تعدادي از مدارك ديگر به منظور ارسال، پيوست فرم درخواست ويزاي خود كنند. براي مهاجرت به تركيه از طريق تحصيل و درخواست ويزاي دانشجويي، بايد مدارك زير را آماده داشته باشيد:

1. دانشجوي متقاضي مهاجرت به تركيه از طريق تحصيل بايد به نام خود حساب بانكي داشته باشد، اما حساب بايد در ارز خارجي مانند يورو، دلار و GBP باشد، حساب جديد نيز قابل قبول است.

2. دانشجوي متقاضي مهاجرت به تركيه از طريق تحصيل بايد به رشته پزشكي برود؛ پزشكي فقط در بيمارستان دولتي انجام مي شود.

3. اخذ گواهينامه پليس

4. نامه حامي

5. نامه هاي پذيرش از موسسه

6. كپي پاسپورت با بيش از 90 روز اعتبار

7. گواهي پزشكي

8. بيانيه بانكي

9. هزينه پردازش

10. فرم درخواست مهاجرت به تركيه از طريق تحصيل - مي توانيد از سفارت تركيه در نزديكي محل اقامت خود دريافت كنيد.

11. اندازه تصاوير گذرنامه بايد 2 باشد.

12. كپي بليط برگشت پس از اتمام اقامت

(هزينه ويزا و مهاجرت به تركيه از طريق تحصيل بستگي به اينكه از كدام كشور ويزا اعمال مي شود، دارد).

 

چگونگي اعمال درخواست مهاجرت به تركيه از طريق تحصيل

درخواست پذيرش در هر دانشگاه / كالج در تركيه، اولين قدم لازم جهت مهاجرت به تركيه از طريق تحصيل است كه بايد فرم درخواست را براي دوره مورد نظري كه مايل هستيد، پر كنيد. فرم درخواست بايد قبل از آخرين تاريخ ذكر شده توسط موسسه به دانشگاه / كالج ارسال شود. در فرم درخواست مدارك آموزشي زير بايد پيوست آن باشد:

1. تمامي مدارك تحصيلي شما

2. در صورت لزوم، دوره زباني بسته به دوره مورد نظر شما

3. هزينه پذيرش كالج براي دوره مورد نياز شما

هنگامي كه شما درخواست مهاجرت به تركيه از طريق تحصيل خود را به دانشگاه / كالج ارسال كرديد، بايد براي دريافت نامه تاييد خود از دانشكده براي دوره اي كه در آن درخواست كرده ايد منتظر بمانيد. ابتدا بايد هزينه اول تدريس را به كالج بسپاريد تا نامه تأييد را بدست آوريد و بعد از آن مي توانيد براي مهاجرت به تركيه از طريق تحصيل و اخذ ويزا درخواست كنيد. هنگام درخواست ويزا بايد درخواست ويزا را با چندين مدرك ديگر پيوست كنيد و براي رسيدگي به پرونده درخواست ويزا به سفارت  تركيه در كشور خود بفرستيد.

 

جزئيات ويزاي مهاجرت به تركيه از طريق تحصيل

هزينه هاي مهاجرت به تركيه از طريق تحصيل: براي ويزاي تك ورودي، هزينه درخواست ويزاي غيرقابل برگشت پذيري 48 دلار آمريكا براي بيشتر درخواست هاي ويزا اعمال مي شود.

زمان مهاجرت به تركيه از طريق تحصيل: ممكن است هزينه هاي ديگري جهت مهاجرت به تركيه از طريق تحصيل وجود داشته باشد كه بودجه شما را تغيير دهد كه به طور كلي شامل هزينه معاينه پزشكي، چك  كردن هاي پليس و ترجمه اسناد به زبان انگليسي (در صورت لزوم) مي باشد.

 

كليدواژه ها : مهاجرت به تركيه براي تحصيل ، تحصيل در تركيه ، اقامت تركيه از طريق تحصيل ، اقامت دائم تركيه از طريق تحصيل ، شرايط تحصيل در تركيه ، تحصيل كارشناسي در تركيه ، تحصيل كارشناسي ارشد در تركيه ، تحصيل دكترا در تركيه ، هزينه تحصيل در تركيه ، ويزاي تحصيلي تركيه ، شرايط تحصيل در تركيه با مدرك ديپلم ، تحصيل رايگان در تركيه ، شرايط تحصيل در تركيه بدون كنكور ، دفتر مهاجرتي شيراز ، شركت مهاجرتي شيراز ، مشاوره رايگان مهاجرت در شيراز

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد