یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

مهاجرت به آلمان از طريق سرمايه گذاري

در اين سايت به روزترين ها ارائه مي شود

مهاجرت به آلمان از طريق سرمايه گذاري

۱۱ بازديد

مهاجرت به آلمان از طريق سرمايه گذاري

 

مهاجرت به آلمان از طريق سرمايه گذاري


خريد ملك جهت مهاجرت به آلمان از طريق سرمايه گذاري

مهاجرت به آلمان از طريق سرمايه گذاري و اخذ اقامت آلمان از طريق خريد ملك براي كشورهايي مثل پرتقال،يونان....ميسر مي باشد و كشورهاي خارج از اتحاديه اروپا قادر نيستند از روش مهاجرت به آلمان از طريق سرمايه گذاري براي اقامت آلمان اقدام نمايند كه اين به معناي عدم امكان خريد ملك در اين كشور نمي باشد و از راه هاي متفاوتي يك فرد خارجي مي تواند اقدام به مهاجرت به آلمان از طريق سرمايه گذاري و خريد ملك در آلمان نمايد و مالك تام گردد.


خريد مغازه، املاك تجاري، هتل و.... جهت مهاجرت به آلمان از طريق سرمايه گذاري

راه ديگر مهاجرت به آلمان از طريق سرمايه گذاري خريد مغازه است كه در چنين مواردي از سرمايه گذاري خريد ملك تجاري به همراه ثبت شركت انجام مي شود. لازم به ذكر است كه بايد حساب مالي شخص سرمايه گذار جهت مهاجرت به آلمان از طريق سرمايه گذاري براي بيزينس در نظر گرفته شده مناسب باشد يا گردش مالي كافي براي ثبت شركت مد نظر مانند رستوران،شركت و....داشته باشد؛ بنابراين ايجاد كسب و كار و يا تاسيس شعبه در اين كشور جهت مهاجرت به آلمان از طريق سرمايه گذاري با عنوان شركت انجام پذير است.

نمونه اي از ثبت شركت ها در آلمان جهت مهاجرت به آلمان از طريق سرمايه گذاري عبارتند از:
_پيگيري حرفه يا خدمات مانند رستوران يا مغازه
_شعبه اي از شركتي كه در كشور خود داريد
_نمايندگي
_دفتر فروش،كارخانه،انبار
_شعبه مستقل

ثبت شركت در اين كشورجهت مهاجرت به آلمان از طريق سرمايه گذاري متوسط هزينه اي برابر با 9000 تا 13000 يورو را داراست كه شامل انجام كارهاي اداري اين پروسه مي باشد.


خريد سهام دولتي جهت مهاجرت به آلمان از طريق سرمايه گذاري

در اين روش جهت مهاجرت به آلمان از طريق سرمايه گذاري بلافاصله پس از خريد اوراق سرمايه گذاري به شخص اقامت داده مي شود به اين ترتيب كه شخص مبلغي كه دولت تعيين نموده را به مدت محدود به عنوان مثال 5 سال به دولت مي دهد و سريعا اقامت دائم كشور را دريافت مي كند. پس از اين 5 سال اصل پولش را نيز بدون هيچ گونه سودي دريافت مي كند، به اين روش مهاجرت به آلمان از طريق سرمايه گذاري برگشت پذير مي گوييم و در حالت ديگري جهت مهاجرت به آلمان از طريق سرمايه گذاري كه سرمايه گذاري غير قابل برگشت گفته مي شود پس از تعيين مبلغ مورد نظر از طرف دولت و پرداخت شخص اقامت دائم به فرد داده شده ولي هزينه بازگشت نميابد و طبيعتا مبلغ سرمايه گذاري نيز بيشتر از حالت قبل مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد