شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

اجاره خانه در هلند

در اين سايت به روزترين ها ارائه مي شود

اجاره خانه در هلند

۶ بازديد

اجاره خانه در هلند

 

اگر قصد مهاجرت به هلند را داشته باشيد؛ اطلاع از شرايط و قوانين اجاره خانه در هلند برايتان مهم است. در اين مقاله مطالبي را درباره اجاره خانه در هلند با شما در ميان گذاشته ايم. با ما همراه باشيد.

 

اجاره خانه در هلند

 

قوانين اجاره خانه در هلند

هر كشوري و يا هر شهري شرايط و قوانين مربوط به اجاره خانه ي مخصوص به خود را دارد. اجاره خانه در هلند نيز از اين قاعده مستثني نيست. از جمله قوانين اجاره خانه در هلند مي توان به موارد زير اشاره كرد:

- با اجاره خانه در هلند مستاجر مي تواند تا هر زماني كه بخواهد در آن خانه بماند و صاحبخانه بدون دليل نمي تواند مستاجر را از خانه بيرون كند.

- فسخ قرارداد اجاره خانه در هلند فقط در صورتي امكان پذير است كه مستاجر چند ماه اجاره خانه در هلند را پرداخت نكند و يا اينكه صاحبخانه بخواهد خانه را بفروشد.

- افزايش در مبلغ اجاره خانه در هلند هر ساله با توجه به نرخي كه توسط دولت اعلام مي شود انجام مي گردد و صاحبخانه حق ندارد بنا به ميل خود اجاره خانه را افزايش دهد.

- در قوانين اجاره خانه در هلند آمده است كه اگر صاحبخانه قصد فروش خانه را داشته باشد و مستاجر براي خريد خانه اعلام آمادگي نمايد، بايد خانه را به مستاجر بفروشد.

- قوانين اجاره خانه در هلند در رابطه با اينكه مستاجر بخواهد قبل از اتمام قرارداد خانه را تخليه كند به اين صورت است كه بايد كل اجاره خانه را تا پايان قرارداد پرداخت نمايد و يا اينكه مستاجر ديگري به جاي خود جايگزين كند.

- از ديگر قوانين اجاره خانه در هلند اين است كه اگر مستاجر بعد از اتمام قرارداد قصد تخليه خانه را داشته باشد بايد آن را دو يا سه ماه زودتر به صاحبخانه اعلام كند؛ وگرنه بايد جريمه اي برابر با مبلغ اجاره دو يا سه ماه را به عنوان جريمه به صاحبخانه پرداخت نمايد.

 

هزينه اجاره خانه در هلند

هزينه اجاره خانه در هلند بسته به اينكه خانه در كدام منطقه هلند باشد متفاوت است. هزينه اجاره خانه در هلند هر ساله افزايش مي يابد. به طور ميانگين هزينه اجاره خانه در هلند و در شهرهاي مهم آن را مي توان به صورت زير تخمين زد:

- هزينه اجاره خانه در هلند و شهر آمستردام حدود 1،500 يورو براي يك آپارتمان يك خوابه در ماه است.

- هزينه اجاره خانه در هلند و شهر هاگو براي يك آپارتمان يك خوابه تقريبا ماهيانه 1000 يورو است.

- هزينه اجاره خانه در هلند و شهر روتردام حدودا ماهيانه 950 يورو به ازاي يك آپارتمان يك خوابه است.

- هزينه اجاره خانه در هلند و شهرهاي خرونگين، هارلم و آمرسفورت تقريبا يكي است. اين مبلغ براي اجاره ماهيانه يك آپارتمان يك خوابه در اين شهرها حدودا 900 يورو مي باشد.

- هزينه اجاره خانه در هلند و شهرهاي سرتوخن بوس و ليدن نيز بين 810 تا 880 يورو در ماه و براي يك آپارتمان يك خوابه است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد