شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

مهاجرت به تركيه از طريق آرايشگري

در اين سايت به روزترين ها ارائه مي شود

مهاجرت به تركيه از طريق آرايشگري

۳ بازديد

مهاجرت به تركيه از طريق آرايشگري

 

اگر قصد مهاجرت به تركيه از طريق آرايشگري را داريد راه هاي متفاوتي جهت رسيدن به اين مهم وجود دارند كه در اين مقاله به آن ها مي پردازيم.

 

مهاجرت به تركيه از طريق آرايشگري

 

مراحل اخذ ويزاي مهاجرت به تركيه از طريق آرايشگري

_ اگر بتوانيد از طريق سايت هاي كاريابي به صورت اينترنتي، آشنا و بستگان خود و يا واسطه هاي ما در اين كشور كارفرماي مد نظرتان را پيدا كنيد مي توانيد براي ويزاي مهاجرت به تركيه از طريق آرايشگري درخواست دهيد.

_ ويا به طور مستقيم به سفارت درخواست مهاجرت به تركيه از طريق آرايشگري دهيد كه اين روش حدود يك ماه زمان بر خواهد بود.

درصورتي كه موفق به اخذ ويزاي مهاجرت به تركيه از طريق آرايشگري شديد مي بايست محل كار و كارفرماي خود را اعلام نموده و پس از گذشت يك سال(معمولا ويزاي مهاجرت به تركيه از طريق آرايشگري يك ساله داده مي شود) براي تمديد آن اقدام نماييد كه در صورت كامل بودن مداركتان و نبود تخلف اجرايي در آن يك سال تا سه سال تمديد مي گردد.


سايت هاي كاريابي جهت مهاجرت به تركيه از طريق آرايشگري

www.cvyolla.com
www.kariyer.com

 www.eleman.net

www.sahebindan.com

 

شرايط مهاجرت به تركيه از طريق آرايشگري

در صورتي كه به زبان تركي تسلط داريد و يا مهارت خوبي در زبان انگليسي داريد مي توانيد به مهاجرت به تركيه از طريق آرايشگري و كار با درآمد بالا در اين كشور فكر كنيد. در بسياري از شركت هاي تركيه تسلط به زبان انگليسي كفايت مي كند. اما در صورت نداشتن مهارت خاص (مدرك و يا دوره ي آموزشي در زمينه ي حرفه ي مد نظر) و زبان قوي، مهاجرت به تركيه از طريق آرايشگري مي تواند موجب متضرر شدن شما گردد(كارفرمايان تركي حقوق شما را نپردازند يا با زيركي پس از مدتي شما را از كار بيكار كنند) بنابراين قبل از هر گونه تصميمي در اين زمينه پيشنهاد مي گردد با مشاورين ما در تماس باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد