شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

ويزاي كار هلند

در اين سايت به روزترين ها ارائه مي شود

ويزاي كار هلند

۴ بازديد

ويزاي كار هلند

 

مهاجرت به هلند از طريق كار يكي از روش هاي مهاجرت و اقامت در هلند است. اگر در هلند يا كشورهاي اتحاديه اروپا تحصيل كرده باشيد، شانس بالايي براي مهاجرت به هلند از طريق كار خواهيد داشت. اما چگونه مي توان براي مهاجرت به هلند از طريق كار اقدام نمود و به موفقيت رسيد؟ در اين مقاله به اين سوالات در زمينه مهاجرت به هلند از طريق كار پاسخ خواهيم داد.

 

مهاجرت به هلند از طريق كار

 

راه هاي مهاجرت به هلند از طريق كار

به دو روش مي توان به مهاجرت به هلند از طريق كار دست يافت كه عبارتند از:

- مهاجرت به هلند از طريق كار با دعوتنامه كاري

- مهاجرت به هلند از طريق كار با پذيرفته شدن در آگهي

- مهاجرت به هلند از طريق كار پس از تحصيل

در ادامه شرايط هر كدام جهت مهاجرت به هلند از طريق كار را توضيح مي دهيم.

 

مهاجرت به هلند از طريق كار با دعوتنامه كاري

مهاجرت به هلند از طريق كار مانند ساير كشورهاي اتحاديه اروپا با دعوتنامه كاري امكان پذير است. به اين معني كه بايد يك كارفرماي هلندي در شركتي معتبر دعوت نامه كاري براي شما ارسال نمايد تا بتوانيد براي مهاجرت به هلند از طريق كار اقدام كنيد. در واقع كارفرماي هلندي بايد اسپانسر شما جهت مهاجرت به هلند از طريق كار شود.

 

مهاجرت به هلند از طريق كار با پذيرفته شدن در آگهي

مهاجرت به هلند از طريق كار با پذيرفته شدن در آگهي، يعني اينكه در آگهي تقاضاي نيروي كار كه توسط كارفرما در روزنامه ها آگهي مي شود پذيرفته شويد. البته اين راه پيچيدگي هاي زيادي دارد. به اين صورت كه كارفرما ابتدا بايد آگهي را در داخل كشور ثبت كند، اگر نيروي مورد نظر در داخل كشور پيدا نشد بايد آن را به مدت 3 ماه ديگر در اتحاديه اروپا آگهي كند، اگر متقاضي اي در اتحاديه اروپا نيز يافت نشد مي تواند به دنبال نيروي مورد نظر خود در خارج از اتحاديه اروپا از جمله ايران بگردد.

 

مهاجرت به هلند از طريق كار پس از تحصيل

اگر مشغول به تحصيل در هلند باشيد به راحتي مي توانيد پس از فارغ التحصيلي كار پيدا كرده و ويزاي تحصيلي خود را به ويزاي كاري تبديل نموده و جهت مهاجرت به هلند از طريق كار اقدام نماييد.

 

اخذ اقامت دائم هلند با مهاجرت به هلند از طريق كار

مهاجرت به هلند از طريق كار ابتدا اقامت موقت دو ساله است كه پس از آن به مدت 3 سال ديگر تمديد مي شود. پس از 5 سال اقامت و كار در هلند مي توان جهت اخذ اقامت دائم هلند اقدام نمود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد